دسته‌ها
عمومی

آیا باید داشتن یک برنامه وفاداری برای مشتریان خود را در نظر بگیرید؟

بسیاری از شرکت ها به مشتریان خود با برنامه های وفاداری پاداش می دهند. مال تو بايد يکي از اونا باشه؟ بخوانید تا بفهمید.

بسیاری از شرکت ها پاداش خود را
مشتریان با برنامه های وفاداری.
مال تو بايد يکي از اونا باشه؟

آیا آنچه می فروشید زندگی مشتری تان را بهتر می کند؟ بهشون کمک ميکنه؟

و اگر نه، آیا شما کار می کنید تا آن را به طوری؟

اگر پاسخ شما بله است (و من واقعا امیدوارم که آن است)، پس از آن کار خود را مطمئن شوید که شما به فروش می رسانند تا آنجا که ممکن است. آن را در شما — و مشتریان خود را ‘ — بهترین علاقه.

اما اگر راهی برای فروش بیشتر بدون بیرون رفتن و پیدا کردن مشتریان جدید وجود داشت چه؟

اگر راهی برای ایجاد مشتریان موجود خود را هوس انجام کسب و کار بیشتر با شما وجود دارد؟

خب، هست.

یکی از راه هایی که بسیاری از موفق ترین کسب و کارهای جهان وفاداری ایجاد می کنند، با برنامه های وفاداری است.

برنامه های وفاداری به حدی شایع است که تنها در آمریکا بیش از ۲٫۱ میلیارد عضویت در برنامه وفاداری وجود دارد.

و آنها نه به خاطر افسون بازاریابی، بلکه به خاطر نحوه سیم کشی مغز ما کار می کنند.

یک اثر روانی به نام اثر پیشرفت مقدس وجود دارد، و آن را بسیار ساده اما فوق العاده قدرتمند:

اثر پیشرفت مقدس

هنگامی که مردم احساس می کنند که آنها برخی از پیشرفت به سمت یک هدف ساخته شده است و سپس آنها بیشتر متعهد به سمت ادامه تلاش در جهت رسیدن به هدف تبدیل خواهد شد.
ادراک با این امر از نظر انتقادی مهم است و ظاهر پیشرفت می تواند اثر قوی داشته باشد در حالی که پیشرفت واقعی که به رسمیت شناخته نمی شود می تواند بی روحیه کننده باشد.
corollary این است که افرادی که احساس می کنند آنها در حال پیشرفت کم و یا هیچ احتمال بیشتری برای رها کردن تلاش.
با نزدیک تر شدن مردم به هدف، تعهد آنها به احتمال زیاد عمیق تر می شود چرا که برای رسیدن به موفقیت به طور فزاینده ای سخت تر تلاش می کنند.
پاداش برنامه مهار اثر پیشرفت مقدس برای کمک به شما رشد کسب و کار خود را.

امروز، من به شما برخی از راه های مختلف شما می توانید برنامه وفاداری خود را پیاده سازی نشان می دهد. اما اول، من توضیح می دهم که چرا وفاداری مشتری اینقدر مسخره مهم است که روی آن تمرکز کنیم.

ROI باور نکردنی از وفاداری مشتری
در سال ۲۰۱۲ ClickFox از مشتریان در مورد وفاداری خود به برندها، و چگونگی تأثیر آن بر تصمیمات خرید آن ها پرسید. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند:

بیش از نیمی از مشتریان افزایش مقدار کسب و کار آنها با یک شرکت برای پاداش وفاداری در نظر بگیرند، و 46٪ در حال حاضر.
همونطور که معلوم شد وفاداري ميتونه براي خط پايينت خيلي معني داشته باشه

آمار شرکت منابع لی نشان داد که به دست آوردن یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یک مشتری موجود هزینه دارد.

From Bain & Company report, businesses that grew their customer retention rates by as little as 5٪ saw profit increases ranging from 25٪ to 95٪!

یافته های تحقیقاتی متفاوت، این یکی از کتاب بازاریابی متریک، مقایسه شانس کسب و کار برای فروش به مشتریان جدید در مقابل موجود:

احتمال فروش به چشم انداز جدید ۵–۲۰٪ است. احتمال فروش به مشتری موجود ۶۰–۷۰٪ است.

خط پایین: ساخت وفاداری مشتری می پردازد. این به شما می دهد مزیت فروش بزرگ، و باعث می شود در حال رشد کسب و کار خود را ارزان تر و کارآمد تر است.

اما در حالی که عضویت در برنامه وفاداری خود را ممکن است بیشتر از فروشگاه های بخش و زنجیره ای مواد غذایی تشکیل شده است، شما لازم نیست که یک خرده فروش غول پیکر به یک برنامه وفاداری.

در واقع ، روانشناسی و استراتژی است که برنامه های وفاداری تا موثر می تواند توسط هر کسب و کار در هر اندازه استفاده می شود ، چه شما SaaS آنلاین و یا سایت تجارت الکترونیک ، و یا محلی آجر و ملات مغازه.

سه نوع اصلی برنامه های وفاداری
در زیر سه “ساختار” اصلی برای برنامه های وفاداری است که شما می توانید در بسیاری از کسب و کار پیدا کنید:

1) پاداش برای تعداد خرید
شما احتمالا این را در برخی از نقطه در یک ساندویچ فروشی و یا فروشگاه اجاره ویدیو دیده می شود (به یاد داشته باشید که؟).

ایده این است: مشتری می شود “نقطه” برای هر خرید آنها را. هنگامی که آنها را تعداد مشخصی از خرید، آنها پاداش در خرید بعدی؛ معمولا یک محصول رایگان و یا تخفیف.

به یاد داشته باشید که اثر پیشرفت اوهو در ابتدای این اشاره کردم؟

این نوع از اهرم های برنامه است که پدیده در راه بزرگ است.

در یک مطالعه در USC، محققان کارت های وفاداری را در یک ماشین شویی محلی به مشتریان تحویل دادند. کارت ها برای هر شستشوی خریداری شده تمبر ارائه می دادند.

اما پیچ و تاب وجود داشت: نیمی از کارت ها لکه هایی برای هشت تمبر داشت، با یک شستشوی ماشین رایگان که برای جمع آوری هر هشت نفر ارائه می شد. نیمه دیگر لکه هایی برای ده تمبر داشت اما دو تا از لکه ها از پیش مهر شده بودند.

آنچه آنها در بر داشت شگفت انگیز بود: کارت های از پیش مهر منجر به 178٪ کسب و کار تکرار بیشتر از آنهایی که مهر نشده.

این ساختار فقط برای خرده فروشی یا تجارت الکترونیک نیست؛ آن را می توان در SaaS استفاده می شود، بیش از حد. اگر کسب و کار شما دارای یک مدل اشتراک و قیمت گذاری و معاملات ثابت است ، سپس این برنامه پاداش مشتریان برای ادامه کسب و کار بلند مدت خود را.

2) پاداش برای هزینه های کل
یکی دیگر از گزینه ها برای کسب و کار خرده فروشی و تجارت الکترونیکی، پاداش برای صرف اهرم اثر پیشرفت مقدس برای تشویق مشتریان به صرف بیشتر، چه آن را در یک خرید واحد و یا در طول زمان است.

مزیت اصلی این برنامه این است که اندازه خرید و فرکانس خرید را بی مرکز می کند، در مقابل یک مدل پاداش به ازای هر تراکنش که تنها دومی را تشویق می کند.

3) پرداخت برنامه پاداش Upfront
مدل پاداش سوم ارائه می دهد مشتریان رضایت فوری و پاداش — برای هزینه.

مثال کلاسیک از یک برنامه پاداش پرداخت آمازون نخست است: پرداخت $99, و حمل و نقل نامحدود دو روزه (به علاوه goodies دیگر مانند فیلم جریان رایگان) به مدت یک سال.

قدرت یک برنامه پاداش های پرداخت شده در مقابل در روانشناسی حداکثر سازی نهفته است: مشتریان برای این برنامه پول خرج می کنند، بنابراین می خواهند مطمئن شوند که حداکثر ارزش ممکن را از آن دریافت می کنند که آنها را در آینده نگه می دارد.

در واقع گزارش شده است که اعضای آمازون پرایم دو برابر غیر عضو خرج می کنند.

دو کاری که باید در برنامه وفاداری خود انجام دهید
صرف نظر از اینکه کدام مدل را آزمایش می کنید، دو چیز بسیار مهم برای به خاطر داشتن وجود دارد:

1) پیشرفت باید آسان برای ردیابی.
به منظور اهرم قدرت روانی یک برنامه وفاداری، مشتریان باید بتوانند پیشرفت خود را ببینند تا انگیزه ای برای رسیدن به نقطه عطف بعدی داشته باشند.

۲) پاداش ها باید ارزشمند و مرتبط باشد.
در یک مطالعه MIT در مورد پاداش وفاداری، محققان دریافتند که فقط در مورد بدترین کاری که شما می توانید با یک برنامه پاداش انجام دهید ارائه freebies است که به کسب و کار شما مربوط نمی شود.

احتمالا کم ترین پاداش مفید برای وفاداری مشتری هدیه رایگان مانند بلیط قرعه کشی؛ این خوب برای دریافت اما تمایل به تنها کوتاه مدت froth تاکتیکی است که می تواند نام تجاری بی ارزش. — Dowling and Uncles, 1997

پاداش به مشتریان خود را که با ارزش به مشتریان خود و مربوط به کسب و کار شما.

اگر کسب و کار شما ارائه ارزش بزرگ بدون برنامه پاداش ، سپس آن را در شما — و مشتریان خود را ‘ — بهترین علاقه برای ساخت وفاداری مشتری و تولید فروش بیشتر است.

یک برنامه پاداش، اگر درست انجام شود، می تواند راه قدرتمندی برای این کار باشد.

تجربه شما با برنامه های وفاداری چه است؟ آیا تا به حال ساده تر خریده ای تا به پاداش نزدیک تر شود؟

در کامنت ها به من اطلاع دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *