دسته‌ها
عمومی

اهمیت برنامه های وفاداری مشتری – آمار و روند

آیا می دانید 61٪ از خرده فروشان استناد حفظ مشتری به عنوان بزرگترین مانع خود و افزایش 5٪ در وفاداری مشتری می تواند سود متوسط در هر مشتری را افزایش می دهد 25٪ – 100٪. حدود 58 درصد از پاسخ دهندگان از این فروشگاه ها و برندهایی می خرند که برنامه های وفاداری آنها حداقل به یک بار در ماه تعلق دارد.

69٪ از مصرف کنندگان می گویند انتخاب خرده فروش تحت تاثیر جایی که آنها می توانند وفاداری مشتری / پاداش امتیاز برنامه کسب درآمد در حالی که 57.4٪ از مصرف کنندگان پیوستن به برنامه های وفاداری برای صرفه جویی در پول، 37.5٪ برای دریافت پاداش. اتمام آخرین اینفوگرافیک ما برای درک اهمیت برنامه های وفاداری مشتری و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار تصمیم گیری خرید مصرف کننده.

64 درصد از خرده فروشان می گویند وفاداری / پاداش برنامه خود را بهترین راه برای ارتباط با مصرف کنندگان است

50 درصد از مصرف کنندگان رفتار خود را تغییر دادند تا در یک برنامه وفاداری به یک ردیف بالاتر برسند

به طور متوسط مشتریان وفادار تا 10x به اندازه اولین خرید خود ارزش دارند.

مشتری تکرار متوسط 67٪ بیشتر در ماه های 31 تا 36 خود را از رابطه خود را با یک کسب و کار نسبت به ماه های 0-6 صرف می کند.

49٪ از مصرف کنندگان توافق می کنند که آنها صرف بیشتر پس از پیوستن به یک برنامه وفاداری

76 درصد مصرف کنندگان فکر می کنند که برنامه های وفاداری بخشی از رابطه آنها با برندها است

83٪ گفت: برنامه های وفاداری آنها را بیشتر احتمال دارد برای ادامه انجام کسب و کار با شرکت های خاص.

74٪ از مشتریان سفر مورد بررسی تصمیم گیری خرید بر اساس برنامه های پاداش سفر ساخته شده است.

67 درصد مشتریان گفتند هدایای غافلگیر کننده برای برنامه های وفاداری بسیار مهم است

55٪ از بازار ادعا می کنند که بیشتر با نام تجاری وفادار امروز، در مقایسه با 39٪ از مصرف کنندگان در گروه 35 و مسن تر