دسته‌ها
عمومی

عشق بیشتر ، کار کمتر : چگونه به خودکار وفاداری کمپین های ایمیل

هیچ دوست ندارد انجام همان کار بارها و بارها، از جمله ساخت کمپین های ایمیل. اگر احساس گیر کردن می کنید، اتوماسیون می تواند کمک کند.

اتوماسیون چیه؟
اتوماسیون به این معنی است که شما چیزی خودکار ساخته شده است — بنابراین در زمینه بازاریابی ایمیل ، آن را ایجاد یک سری از اقدامات است که اتفاق می افتد به طور خودکار ، بر اساس رفتار مشتری. این باعث می شود ایمیل های خود را به موقع تر و شخصی, بدون اینکه شما بلند کردن انگشت.

در حالی که اتوماسیون بسته به اینکه از کدام ارائه دهنده خدمات ایمیل استفاده می کنید متفاوت به نظر می رسد، اکثر پلتفرم ها قابلیت های اساسی مشابهی را ارائه می دهند. این راهنما به شما برخی از راه های اساسی برای معرفی اتوماسیون را به کمپین های ایمیل وفاداری خود را آموزش دهد.

  1. کمپین خوش آمدید
    اگر شما فقط می خواهید برای ایجاد یک کمپین برای کسب و کار خود را، آن را به یک کمپین خوش آمدید. مشتریان شما در حال انتخاب به شما اطلاعات خود را، که بدان معنی است که آنها بیشتر درگیر و متصل با نام تجاری خود را حق خاموش خفاش. کمپین های خوش آمدید نرخ باز و نامزدی بالاتری نسبت به اکثر اشکال دیگر بازاریابی ایمیل دارند. بهتر از همه؟ شما به راحتی می توانید این کمپین ها را خودکار بنابراین زمین های تجربه خوش آمدید عالی خود را در جعبه های مشتریان با قصد بالا خود را بدون هیچ گونه تلاش دستی از طرف خود را. شسته و رفته!

در اینجا برخی از راهنمایی های حرفه ای به خاطر داشته باشید که شما شروع به خودکار مبارزات انتخاباتی خوش آمدید خود را:

به مشتریان انگیزه ای برای ثبت نام بده. ارزشی را که همراه با ثبت نام در لیست تان است، ارتباط برقرار کنید. مشتریان شما از آن چه خارج می شوند؟ دسترسی انحصاری؟
به موقع نگهش دار . باید وجود داشته باشد کمی به هیچ تاخیر بین ثبت نام و ارسال زمان برای اولین ایمیل خود را.
چیزهای مهم را شامل می شود. ایمیل شما باید انگیزه خود را شامل, اما آن را نیز باید به عنوان معرفی به نام تجاری خود را خدمت می کنند. شما به احتمال زیاد یک گام اول شما می خواهید مشتریان خود را به – خرید، راه اندازی یک حساب کاربری، و غیره. این زمان بسیار خوبی است تا مطمئن شوید که شما به گیرندگان می گویید که بعد از آن چه باید بکنند.

  1. کمپین پاداش
    آمار بارها نشان داده است که مشتریان تکرار نان و کره یک شرکت موفق هستند. تکرار خریداران صرف 3x بیشتر و 9x بیشتر احتمال دارد برای تبدیل دوباره از یک و خریداران انجام شده است. ساده ترین راه برای تبدیل یک مشتری یک بار به یک مشتری تکرار این است که آنها را درگیر نگه دارید، اما این بدان معنا نیست که انفجار آنها را با هر و هر پیام شما می توانید از فکر می کنم. استراتژیک بودن و متفکر بودن شما را بسیار بیشتر در ایجاد وفاداری مشتری، و یک راه عالی برای انجام این کار با یک کمپین پاداش است.

در اینجا چیزی است که شما باید به خاطر داشته باشید به عنوان شما آماده به خودکار مبارزات انتخاباتی پاداش خود را:

بيرون جعبه فکر کن . کمپین های وفاداری سنتی به طور معمول به مشتریان با امتیاز هر زمان که آنها را خرید جایزه. در حالی که این رویکرد کار می کند، لازم نیست این کار را به این صورت انجام دهید. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر امتیاز برای چیزهایی مانند مرور، صرفه جویی در محصولات به آرزو لیست، خرید به صورت عمده، و سابقه مرور جایزه. با درک پایه مشتری خود، شما می توانید برنامه وفاداری مناسب برای کسب و کار خود را ایجاد کنید.

یک برنامه امتیازدهی ایجاد کنید. هنگامی که شما مکانیک برنامه وفاداری خود را تاسیس کرده اند، شما می توانید یک برنامه نمره ایجاد کنید. فکر می کنم از آن مانند نمره سرب، به جز آن رو به مشتری (و شما احتمالا امتیاز تفریق نیست). شناسایی رفتارهایی که می خواهید نمرات مثبت را به آن اختصاص دهید، و می توانید کمپین هایی را راه اندازی کنید که بر اساس این اقدامات مشتری ماشه خواهد شد.
اتفاقات را فراموش نکنید! هر تولد دارد، و اکثر مردم دوست دارند گرفتن مسائل به صورت رایگان فقط برای به دنیا آمدن. همانطور که شما ساخت برنامه وفاداری خود را، در مورد بازاریابی مبتنی بر رویداد را فراموش نکنید. این یک راه عالی برای پاداش مشتریان در حالی که همچنین به شما اجازه می دهد برای جمع آوری اطلاعات بیشتر برای اهداف شخصی سازی در ایمیل های خود را. این که آیا آن را تولد مشتری، سالگرد آنها ثبت نام برای برنامه وفاداری خود را، و یا فقط به این دلیل که آن روز جهانی ناچو است و آنها لوازم ناچو از شما خریداری شده است، با استفاده از داده های مشتری خود را یک راه عالی برای افزایش تعامل است.

  1. دوباره نامزدی مبارزات انتخاباتی
    زامبی ها در تلویزیون سرد هستند، اما کمتر تا در لیست های تماس خود را. خوشبختانه، این امکان وجود دارد به مشتریان reanimate که باز نکرده اند، کلیک کرده اند، و یا در غیر این صورت با تلاش های بازاریابی خود را در حالی که تعامل. و، از نقطه نظر تحویل پذیری ایمیل، آن را کمک می کند تا مطمئن شوید که لیست های خود را تمیز و با کیفیت بالا است.

برخی از چیزهایی که به خاطر داشته باشید به عنوان شما بالا بردن مردگان:

یک ماشه خودکار برای شناسایی مخاطبین غیر فعال راه اندازی کنید. آنچه شما انتخاب می کنید نسبتا منحصر به فرد به لیست خود را, اما نکته این است که برای شناسایی آنچه شما در نظر مشترک غیر فعال و سپس مطمئن شوید که مخاطبین که متناسب با این معیارها به طور مناسب برچسب. این که آیا این کسی است که یک ایمیل در 60 روز باز نشده است و یا کسی که نگه می دارد باز اما کلیک کردن نیست، hone در آنچه شما در نظر غیر فعال و ایجاد مبارزات انتخاباتی است که دیدار با مشتریان که در آن هستند، به طور خودکار.
تو فقط ميتوني… بپرسید. گاهی اوقات ساده ترین راه برای اطمینان از مردم هنوز هم می خواهند از نام تجاری خود را بشنوند این است که فقط آنها را آشکار بپرسید. یک ایمیل ساده تنها چیزی است که طول می کشد. البته یک کد کوپن هم می تواند مفید باشد (که ما را به نقطه نهایی ما هدایت می کند).
بفهميد از طريق آزمايش چي کار ميکنه فقط فرض نکنید که استراتژی شما در حال کار است. استفاده از A / B تست و مشورت داده ها برای دیدن آنچه مشتریان خود را ترجیح می دهند.
آماده برای پرش به جهان گسترده ای از اتوماسیون بازاریابی؟ فقط شامل ایمیل نمی شود. اتمام 5 ایمیل خودکار برند تجارت الکترونیک شما باید ارسال برای دیدن چه چیز دیگری شما می توانید با اتوماسیون انجام دهید!