دسته‌ها
عمومی

چگونه برای کسب موفقیت بیشتر در مذاکرات خود را

آیا شما خودتان را اغلب گرفتن پایان کوتاه چوب در هنگام ساخت معاملات؟ مهم نیست که چقدر haggling بیش از یک معامله ممکن است احساس ناراحتی برای شما، مذاکره یک مهارت سنگ بنایی برای به دست آوردن است.

خوشبختانه، شما می توانید چند تاکتیک برای بهبود نرخ موفقیت خود را یاد بگیرند و برنده معاملات بهتر است. در اینجا شش ایده برای برنده شدن شما پیروزی های بیشتر در جلسات خود را.

ثبت نام در یک دوره مهارت مذاکره
در حالی که برخی از مردم به طور طبیعی در آن با استعداد هستند، مذاکره یک مهارت قابل یادگیری است. مذاکره کنندگان قوی استاد ارتباطات کتبی، کلامی و غیر کلامی هستند. درس های رسمی در مورد این موضوع راه طولانی در افزایش توانایی خود را به مذاکره به خوبی.

از طریق یک دوره مهارت مذاکره، شما می توانید یاد بگیرید که عمدی تر در مورد چگونگی به توافق می آیند. رهبران اغلب فکر می کنند آموزش مذاکره تنها برای تیم های فروش بسیار مهم است. در واقع مهم نیست که در کجای سازمان کار می کنید، اغلب برای انجام کارتان مذاکره خواهید کرد.

توسعه مهارت شما، مهم نیست که موقعیت شما، می تواند شما را در رسیدن به اهداف شخصی و سازمانی سریع تر کمک کند. ثبت نام در یک دوره یا کار با یک مربی می تواند به شما یاد دهد که چگونه بیشتر باشید:

قاطعانه
تاکتیکی
خلاق
انعطاف پذیر
آگاه از خود و دیگران
برد-برد گرا
استراتژیک
سرنخ های واجد شرایط
در فروش، منجر خریداران ممکن است که ممکن است مناسب خوبی برای شریک شدن با در تلاش خود را برای موفقیت است. اگرچه به عنوان اکثر مذاکره کنندگان ماهر به رسمیت می شناسند، هر سرب ارزش پیگیری نیست. برخی از چشم انداز ممکن است آماده برای ورود به توافق با شما فقط هنوز. دیگران ممکن است نیازهای متفاوتی نسبت به آنچه شما ارائه می کنید داشته باشند.

مقدماتی با شناسایی ویژگی های خریدار ایده آل یا شرکت شریک آغاز می شود. اون ویژگی ها بستگی به این داره که دنبال چی میگردی

به عنوان مثال، اگر شما یک راه اندازی به دنبال موفقیت در بالا بردن بودجه، شما احتمالا می خواهید به صحبت کردن با چند سرمایه دار مخاطره آمیز (VCs). با لیست خود را از VCs ممکن است, شما ممکن است بخواهید به هرز کردن کسانی که هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در صنعت خود را. برای محدود کردن چشم انداز خود را بیشتر، شما ممکن است مجبور به رد صلاحیت VCs که مهم ترین معیارهای خود را برآورده نمی کند. به عنوان مثال، شما می توانید خودتان را با حذف VC که می خواهند به فروش کردن دارایی های شرکت خود را صرفه جویی کنید.

با تصمیم گیرنده صحبت کنید
جزئیات مهم برای ایجاد در اوایل این است که اطمینان حاصل شود که شما در حال مذاکره با تصمیم گیرنده. در بسیاری از راه اندازی های شرکت ها، اولین تماس شما در یک شرکت ممکن است اختیار امضا یا تصویب یک معامله را داشته باشد. اگر شما در بحث با کسی که فاقد قدرت است، تصمیم گیرنده ممکن است از شما امتیازات اضافی بخواهد.

به عنوان مثال ، می گویند شما می خواهید برای انجام آموزش شرکت های بزرگ به کارکنان یک شرکت متوسط در منطقه خود را. شما جلسه ای را با مدیر دفتر امن می کنید و در مورد محتوای دوره و هزینه ها به توافق می رسید. با این حال مدیر عامل این شرکت معامله را بررسی می کند و به مدیر دفتر دستور می دهد که از شما قیمت پایین تری و طراحی سرفصل جدید بخواهد. تغییرات جدید می تواند به حاشیه سود خود را غذا خوردن زمانی که شما می توانستید از زیان با صحبت کردن با مدیر عامل از ابتدا اجتناب کنید.


پیدا کردن راه حل های برنده برنده
مردم دوست دارند از کسانی که از آنها حمایت می کنند حمایت کنند. بنابراین، این مهم است که بفهمیم چه چیزی در آن برای طرف مقابل نیز هست. این معمول است برای افرادی که فاقد مهارت و دانش به مذاکره به عنوان یک برنده در مقابل رقابت بازنده فکر می کنم. با این حال، بهترین توافقات جایی است که هر دو طرف از نتیجه خوشحال هستند.

مذاکره وسیله ای برای حل اختلافات بین مردم برای پاسخگویی به نیازهای مختلف است. برای کسب موفقیت بیشتر، هدف کار با طرف مقابل برای پیدا کردن راه حل های قابل قبول است. برو یک گام جلوتر و پیدا کردن راه هایی برای ایجاد ارزش بیشتر از طرف مقابل انتظار می رود برای به دست آوردن از توافق.

استفاده از زمان به نفع شما
بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی مدیریت منازعه، فشار زمان می تواند بر فرایندها و نتایج مذاکره تأثیر بگذارد.

اگر عجله کنید، طرف مقابل ممکن است از فوریت شما بهره ببرد. حتی وقتی می خواهید طرف مقابل سریع به تصمیمی بیاید، اشتیاق بیش از حد خود را بیان نکنید. طرف با محدودیت های زمانی تنگ تر به طور بالقوه بیشتر به از دست دادن. محدودیت های زمانی بالاتر اغلب شرکت کنندگان را به:

تسلیم خواسته های بلندپروازانه و نامعقول شوند.
موافقت کنید با امتیازات سریع تر و کمتر فکر کردن.
از ترس بن بست ها توافقات بیشتری را تشویق کنید.
انجام اکتشاف کمتر از راه های بهبود معامله.
با اهداف بلندپروازانه کمتر موافقت کنید.
با تمرین، شما می توانید با موفقیت فشار زمان را با تحمیل مهلت اهرم. هنگامی که طرف مقابل نمی داند مذاکرات تا چه زمانی طول خواهد کشید، آنها تمایل به عقب نگه داشتن در چانه زنی خود را، صرفه جویی تا آنجا که ممکن است برای بعد. با ضرب الاجل در دید، مردم آماده تر برای آشکار کردن تراشه های چانه زنی خود هستند.

یاد بگیرید برای غلبه بر اعتراض
دوره های مذاکره اغلب نسبت به تمرکز بیش از حد بر رسیدن به یک «بله» هشدار می دهند. در عوض، به خودتان یاد دهید که پیش بینی کنید و ماهرانه “نه” ها را مدیریت کنید. بفهميد مسير توافق چيه .

هنگامی که شما فشار طرف مقابل به گفتن بله خیلی زود، آنها ممکن است با گرفتن دفاعی واکنش نشان می دهند. طرف مقابل ممکن است شروع به استفاده از «نه» به عنوان حفاظت کند که پس از آن مذاکرات را از حرکت به جلو به تأخیر می اندازد. درک کنید که «بله» یک تعهد است و بیشتر مردم از آنچه به آن متعهد شده اند، باهشکار هستند.

برای آماده شدن برای غلبه بر اعتراض ها، قبل از اینکه بحث ها مدتی را صرف بررسی تجربیات قبلی خود کنند. اعتراض های مشترکی که با آن مواجه بوده ایید چه هستند؟ آیا شرایطی وجود دارد که احساس می کنید به دلیل اعتراض ها فرصت ها را از دست داده ای؟

برخی از اعتراض های مشترک را فهرست کنید. پاسخ های مناسبی را آماده کنید که ممکن است مذاکره بعدی شما را به جلو ببرد. هنگامی که طرف مقابل اعتراضی را بیان می کند:

سوالاتی بپرسید تا نگرانی های واقعی آنها روشن شود.
اذعان به نگرانی های خود و ارائه اطلاعات برای رسیدگی به آن نگرانی ها.
نگرانی های طرف مقابل را دوباره قاب کنید. ارائه یک دیدگاه جدید از چگونه پیشنهاد خود را می تواند یک راه حل برای مشکلات خود را.
از اعتراض ها برای اصلاح هر گونه اطلاعات غلط استفاده کنید. سعی کنید و پل شکاف بین موقعیت خود و پیشنهاد خود را.