دسته‌ها
عمومی

چگونه به استفاده از ارائه می دهد و مشوق برای رشد یک جامعه مشتری وفادار در سال 2021

برای بسیاری، به نوبه خود از یک سال جدید به معنی یک چیز — فروش فروش!

اما این زمان از سال فقط یک فرصت آسان برای تغییر سهام و کسب یک زن و شوهر از عضویت موقت نیست. فروش، و ارائه می دهد و مشوق های دیگر، یک راه درخشان برای گرفتن مشتریان و آوردن آنها را به یک جامعه است که هر دو وفادار و به دنبال صرف بزرگ است.

این که آیا شما در حال تلاش برای فروش محصولات و یا مردم را وادار به ثبت نام برای جعبه اشتراک خود را، 2021 است رفتن به یک سال جالب در خرده فروشی. برندها باید برای زمان و کسب و کار از دست رفته در سال 2020 را تشکیل می دهند و تبدیل به یک توجه فعال در ذهن مصرف کننده دوباره. این کار را با ارائه پیشنهادات و مشوق های خود را فوق العاده جذاب به هر دو مشتریان و جوامع در سطح گسترده تر انجام دهید.

در اینجا چند تکنیک سعی شده و آزمایش شده است که کمک خواهد کرد:

پیشنهادات و مشوق های مشترک
در اینجا تازه کننده سریع قبل از ما شروع به بحث در مورد چگونگی بهترین استفاده از ارائه می دهد و مشوق. بیایید برخی از شایع ترین و موثرترین آنها را به خودمان یادآوری کنیم:

زمان محدود ارائه می دهد
حمل و نقل رایگان
هدایای تبلیغاتی رایگان
تخفیف اعضا
تجارت الکترونیک، خدمات اشتراک و همچنین بسیاری از بخش های دیگر از این نوع پیشنهادها و مشوق ها استفاده می کنند. اگر شما حداقل یکی را به استراتژی بازاریابی خود را عامل نیست، شما باید باشد.

چگونه برای یک پیشنهاد یا مشوق آماده شویم
مانند هر کمپین بازاریابی خوب، ارائه می دهد و مشوق نیاز به برنامه ریزی قبلی واقعا موفق است. تو نميتوني فقط اونا رو بندازي اون بيرون و به بهترين ها اميدوار باشي دکوراسیون در اطراف محور نیاز به همان اندازه جلا و جذاب به مشتریان بالقوه است.

فراتر از داشتن یک استراتژی اجتماعی قوی (که ما بر بعد لمس) در اینجا چند راه شما می توانید درخشش حضور آنلاین خود را برای مبارزات کلیدی:

پیشه وری حرفه ای به دنبال وب سایت
مبتدیان تجارت الکترونیک به طور قابل توجهی از استفاده از سیستم عامل های پیشرو مانند Shopify، Magento و BigCommerce (همه در عمق توسط سیستم عامل تجارت الکترونیک بررسی بهره مند شوند). این همه ادغام با LoyaltyLion و ویژگی های آشنا به دام انداختن خریداران آنلاین راحت با رشد کرده اند. اعتماد به نفس یک وب سایت حرفه ای نژاد در مصرف کنندگان را نمی توان کم بیان کرد.

اطمینان از صفحات محصول متناسب با مبارزات انتخاباتی
اگر صفحات محصول خود را در راستای بقیه مبارزات انتخاباتی خود را آن را می تواند مشتریان گیج و قرار دادن بازدید کنندگان جدید نیست. اطمینان از صفحات محصول قابل اجرا به بنر های ویژگی مبارزات انتخاباتی خود را تکرار تخفیف، هدیه رایگان، و یا هر انگیزه خود را. قوام کلیدی است.

تست پیشنهادات خود را در پیش
هیچ چیز خجالت آور تر از یک بررسی منفی از یک مشتری که نمی تواند یک کد تخفیف به کار وجود دارد. در بهترین حالت باعث می شود فروشگاه شما بی کفایت به نظر می رسد. در بدترین حالت، شما مانند کلاهبرداران با استفاده از ارائه می دهد جعلی به فریب مشتریان به نظر می رسد. مطمئن شوید که تمام تخفیف ها فعال هستند، هدایای رایگان به سبد اضافه می شوند، و کدهای پول خاموش دقیقاً همان طور که وعده داده شده است انجام می دهند.

نحوه استفاده از مشوق ها
در حال حاضر بیایید در چگونه به بسیاری از ارائه می دهد و مشوق های خود را به رشد وفاداری مشتری نگاه کنید.

تکیه به وبلاگ نویسان و وابستگان
در حالی که همه عاشق یک معامله خوب هستند، گاهی اوقات یک معامله می تواند بیش از حد خوب باشد تا درست باشد.

به همین دلیل مهم است که به حمایت از ارائه می دهد و مشوق های خود را با کمک وبلاگ نویسان صنعت، طرفداران، و وابستگان.

وبلاگ نویسان حرفه ای و سازندگان محتوا مخاطبان زیادی را جمع آوری کرده اند که برای آخرین معاملات و توصیه های محصول به سر می روند. دریافت یک خط مستقیم به شکارچیان چانه زنی و خریداران به دنبال فروشگاه های آنها می توانند با نوشتن محتوا و یا گرفتن ویژگی های به عنوان بخشی از انتخاب ارائه می دهد اعتماد.

این استراتژی نه تنها برنده مصرف کنندگان جدید، آن را برنده وفادارترین و مشتاق ترین مصرف کنندگان. مردم خواندن این وبلاگ ها نه تنها به دنبال یک معامله سریع برای تکمیل یک خرید یک خاموش. آنها می خواهند مطمئن شوند که آنها در حال خرید به بهترین تجربه خرید.

پاداش وفادارترین مشتریان خود را
در معرض خطر به نظر می رسد مانند چیزی خارج از Goodfellas، مهم است که احترام به وفاداری.

بسیاری از کسب و کارها دوست دارند از پیشنهادها و مشوق هایی استفاده کنند تا منحصراً وفادارترین مشتریان خود را پاداش دهند. در حالی که این ممکن است مانند تفکر به داخل به نظر می رسد که آیا مخالف در حال رشد نام تجاری خود را, آن را در واقع یک راه فوق العاده برای اضافه کردن یک بازوی تبلیغاتی منحصر به فرد به نام تجاری خود را و incentivize مردم را به برابر آمده است.

یک باشگاه ویژه برای پرشورترین هواداران و بزرگترین خرج کنندگان شما چیز جدیدی نیست. حتی برندهای عظیمی مانند استارباوکس هم این کار را انجام می دهند. هم قبل و هم در طول عصر دیجیتال، برندها نقطه ای از استفاده از خبرنامه های ایمیل، تخفیف های انحصاری و بخش های ویژه تنها اعضای وب سایت ها را برای پاداش دادن به مشتریانی که برای یک دوره طولانی از آن ها حمایت کرده اند، ساخته اند.

موضوع این است که، این فقط مردم را وادار به چسبیدن به اطراف نمی کند، دیگران را تشویق می کند که با شور و شوق خود برای کسب پاداش مطابقت داشته باشند. این مهم است که پیشنهادات و مشوق های خود را دست نیافتنی هستند، بنابراین مشتریان جدید را تشویق می کند. پاداش مشتریان وفادار ارائه می دهد نام تجاری خود را که افزایش اولیه و درخواست تجدید نظر طولانی مدت برای مصرف کنندگان شکار برای بهترین تخفیف.

تشویق سهام اجتماعی
با وجود آن تاثیر تقریبا هر جنبه ای از زندگی ما، بسیاری از صاحبان فروشگاه تجارت الکترونیک هنوز هم دست کم گرفتن رسانه های اجتماعی است.

سهام اجتماعی یک راه فوق العاده ای برای رشد نام تجاری خود را آنلاین از طریق معاملات تبلیغاتی است. در مدت کوتاهی سکوهایی مانند فیس بوک و اینستاگرام با ما بوده اند، گرفتن افراد منظم برای انجام تبلیغات خود برای شما به مشخصه ای از یک استراتژی موثر رشد برند تبدیل شده است.

ایده ساده است:

ایجاد پیشنهاد یا انگیزه منحصر به فرد خود را
در مورد آن در رسانه های اجتماعی ، اما به اشتراک گذاری ، اظهار نظر و یا دوست اصلی نیاز به ورود به آن دسترسی به
نه تنها این جذب مردم incentivized توسط رقابت، تخفیف و یا هدیه رایگان، بلکه آن را نیز افشای نام تجاری خود و این پیشنهاد خاص به همه در شبکه خود را از خانواده، دوستان و پیروان.

ماهیت الگوریتم های رسانه های اجتماعی به این معنی است که اگر آنها نیز با این تعامل داشته باشند، احتمال اینکه در آینده در معرض برند شما قرار گیرند، بیشتر است. این کمک می کند تا به گسترش رقابت خود را از طریق یک، پیشنهاد سرمایه گذاری نسبتا پایین است.

زن و شوهر این استراتژی با قدرت و رسیدن به یک تاثیرگذار. این کار حتی محتوای شما را آسان تر خواهد کرد و پیشنهاد می دهد تا به مخاطبان جدید برسند.

گروه های رسانه های اجتماعی اغلب این پیشنهادها را به اشتراک خواهند داشت. در حالی که که می تواند ترویج چیزی دشوارتر، آن را تشویق به دیدن صنعت و طرفداران سرگرمی بحث در مورد نام تجاری خود را. این آگاهی نام تجاری خود را بالا می برد و اجازه می دهد تا شما را در همان نفس (یا جدول زمانی) به عنوان رهبران صنعت مورد بحث قرار گیرد.

نتیجه
تعدادی از راه های دیگر شما می توانید استفاده کنید برای ترویج ارائه می دهد و مشوق برای برنده شدن مشتریان وفادار وجود دارد. به عنوان مثال ترویج خود در رسانه های جدید (فکر می کنم پادکست ها، یوتیوب و غیره) و ایجاد برنامه ای از معاملات مصرف کنندگان می توانند به آن عادت کنند.

مهم ترین چیز هر چند قوام و حرفه ای است. همه این نقاط در مورد رسیدن است که به مصرف کنندگان اطمینان می دهد و آنها را همراه برای سوار بلند مدت به ارمغان می آورد.