دسته‌ها
عمومی

6 برنامه وفاداری مشتری برای کسب و کارهای کوچک

برنامه های وفاداری مشتری برای کسب و کار کوچک یک راه ارزان قیمت برای افزایش فروش و حفظ مشتری است. یک برنامه وفاداری همچنین می تواند مشتریان را از بازدید از رقابت شما جلوگیری کند در حالی که افزایش تعداد خریدها مشتری متوسط شما هر سال می سازد. این بدان معنی است که زمان و سرمایه گذاری پولی پرداخت قابل توجهی در قالب سود بیشتر و مشتریان از دست رفته کمتر است.

شما می توانید یک برنامه وفاداری است که مناسب شرکت و بودجه خود را توسعه دهد. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، شما ممکن است منابع برای ایجاد یک برنامه را ندارد، اما یک سیستم اساسی می تواند درست تا کوچه خود را داشته باشد. در اینجا شش برنامه پاداش مشتری شما می توانید استفاده کنید برای ایجاد یک رابطه بهتر با مشتریان خود را در حالی که بهبود فروش کسب و کار خود را.

  1. یک پانچ کارت
    یکی از اساسی ترین مدل های برنامه وفاداری کارت پانچ برای کسب و کارها است. این امر در سالن ها و رستوران ها برای تشویق مشتریان به بازگشت تعداد مشخصی از بار موثر است. شما تعیین می کنید که آیا پاداش بر اساس خرید چند مورد از یک آیتم واحد و یا در مقدار دلار صرف شده در طول هر بازدید است. به عنوان مثال، کارت پانچ ممکن است یک زیر رایگان برای هر 10 ساندویچ یک مشتری خرید و یا تخفیف 15 دلار در کل خدمات در آبگرم ناخن ارائه دهد.

این گزینه اساسی است چرا که شما فقط نیاز به چاپ کردن کارت برای راه اندازی و مدیریت برنامه وفاداری مشتری خود را. هیچ نرم افزاری برای حفظ وجود ندارد، و شما همیشه می توانید کارت های بیشتری را چاپ کنید زمانی که شما اجرا می شود. به علاوه، این به مشتریان خود را به پیگیری کارت پاداش خود را، به حداقل رساندن کار خود را.

  1. ایجاد یک برنامه سفارشی موبایل
    اگر به دنبال یک برنامه وفاداری پیشرفته تر برای کسب و کار کوچک هستیم، سرمایه گذاری در یک برنامه تلفن همراه سفارشی را در نظر بگیرید. شما ممکن است فکر می کنم که ساخت یک برنامه برای کسب و کار شما تعهد گران قیمت است که فراتر از دامنه بودجه خود را. نترس! برنامه های زیادی برای کمک به شما در ساخت یک برنامه است که به نظر می رسد اگر شما تا به حال آن را سفارشی برای کسب و کار شما ساخته شده وجود دارد. بهتر از همه این واقعیت است که شما لازم نیست که دانش کدنویسی برای ساخت یک برنامه.

برنامه سازان از قالبی استفاده می کنند که شما را قادر می سازد تا در برندسازی، آثار هنری و اطلاعات خاص کسب و کار خود قرار بگیرید. شما اطلاعات مربوطه را وارد زمینه ها می کنید، آنها را آنطور که دوست دارید مرتب می کنید و هنگامی که از نحوه به نظر می رسد راضی می شود، برنامه همه چیز را به یک برنامه کاری برای iOS و Android تبدیل می کند. شما می توانید برنامه را در فروشگاه App و Google Play برای مشتریان خود برای دانلود قرار داده است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از خالق برنامه کسب و کار این واقعیت است که شما می توانید در یک برنامه وفاداری است که ردیابی خرید مشتری خود را برای پاداش های آینده اضافه کنید. این ساده پاداش و برنامه های وفاداری خود را با قرار دادن آنها را به یک برنامه. شما می توانید نمونه هایی از این موضوع را با برندهایی مانند استارباوکس یا چیپوتل ببینید. مشتریان می توانند امتیاز پاداش خود را ببینید، انتخاب کردن برای پاداش است که perks پولی نیست (مانند کالا و یا اقلام رایگان)، و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعات کسب و کار و خدمات خود را.

  1. ارائه کارت عضویت اسکن
    گزینه سوم در نظر گرفتن به عنوان بخشی از برنامه مشتری وفادار خود را مدل ترکیبی است، که ترکیبی از کارت های مشتری با مزایای عضویت دیجیتال است. وفاداری و یا پاداش کارت به مشتری یادآوری فیزیکی است که آنها بخشی از یک برنامه پاداش در استقرار خرده فروشی مورد علاقه خود را. کارت ها از طریق اسکن یا کش رفتن کار می کنند و اطلاعات خرید را از طریق سیستم نقطه فروش ضبط می کنند.

این کارت همچنین می تواند به شماره تلفن مشتری مرتبط باشد که آن ها را قادر می سازد تا زمانی که نمی توانند آن را پیدا کنند از کارت خود استفاده کنند. این راحتی برای مشتری و کسب و کار به طور یکسان به دلیل کارت تولید اطلاعات است که در یک پایگاه داده ردیابی شده است. پانرا یک نمونه سازمانی از یک شرکت است که از این استفاده می کند. شما می توانید شماره تلفن خود و یا کارت Panera خود را هنگامی که شما را به خرید ارسال, و صندوقدار به شما اطلاع دهید اگر شما هر گونه پاداش در دسترس.

پانرا همچنین کار خوبی برای استفاده از بخش بندی در پاداش های خود انجام می دهد. مشتریانی که غذاهای صبحانه و شیرینی می خرند به طور معمول پاداش های مبتنی بر قهوه و شیرینی کسب خواهند کرد. در همین حال مشتریانی که بیشتر اقلام ناهار می خرند، پرک های ناهار دریافت خواهند کرد. مشتریان بیشتر احتمال استفاده از این پاداش ها را دارند زیرا مربوط به منافع خود هستند.

resources.smartbizloans.com/wp-content/uploads/Term-Funding-Deserve.png
4. آمده تا با “فقط اعضا” گزینه
تمام هدف از برنامه های وفاداری مشتری برای کسب و کارهای کوچک این است که مشتریان احساس خاص و تشویق آنها را به تعامل با نام تجاری خود را به دلیل شما آنها را احساس خوبی ساخته شده است. مشتریان دوست دارند بخشی از یک باشگاه منحصر به فرد باشند. این باعث می شود آنها احساس می کنند که آنها “در” با کسب و کار و گرفتن مزیت نسبت به افرادی که نیست. این نوع از برنامه وفاداری کمی تصفیه شده تر از انفجار ایمیل به دلیل شما می خواهید به پاداش افرادی که برای این برنامه ثبت نام با تخفیف های ویژه و مشوق هایی که از طریق هر برنامه پاداش دیگر در دسترس نیست.

شما این گزینه را به اتهام هزینه و یا دادن عضویت به صورت رایگان، اما شما نیاز به قادر به ارائه مزایایی که با هر دو گزینه باشد. برخی از برنامه های تنها اعضا هزینه ای را شارژ می کنند که مشتریان را تشویق می کند که برای کسب تخفیف وارد و مغازه شوند. ایده این است که تشویق یک مشتری به “پول خود را به عقب” و لذت بردن از تخفیف پس از آنها outlay اولیه خود را بهبود یافته است. اگر برنامه رایگان است، شما می توانید تخفیف است که به گردش عمومی قرار داده نمی شود و تنها به کسانی که ساخته شده تلاش برای ثبت نام داده می شود.

اگر شما در حال سرمایه گذاری در پاداش قابل تنظیم، در نظر اضافه کردن یک ردیف پیشرفته برای سطوح مختلف مشتریان. شروع با ردیف است که پاداش مشتریان شما را ببینید هر هفته یا هر روز، به آنها بیشترین پاداش. سپس می توانید به مشتریان ثانویه و فوق العاده ای که ماهانه یا چند بار در سال می بینید پاداش بدهید. به این ترتیب اعضای مختلف perks های مختلف دریافت کنید.

5. ارسال پاداش ویژه از طریق ایمیل
این استفاده می شود که شما را از mailers فیزیکی با کوپن به جمعیت شناسی گسترده ای از مردم ارسال و امیدواریم که شما می خواهم نرخ پاسخ معقول دریافت کنید. شما می توانید مردم را به طور مستقیم هدف قرار به شرطی که آنها به شما یک آدرس در ابتدا داد، اما شما هنوز هم متحمل هزینه است که ممکن است یا نه ممکن است نرخ بازگشت تولید کرده اند. این هنوز هم یک روش معتبر برای افزایش پا به کسب و کار شما است، اما بهتر است در هنگام تلاش برای افزایش پایه مشتری خود را به جای پاداش مشتریان وفادار استفاده می شود.

ایمیل باعث می شود حس بسیار بیشتری و هزینه های کمتر از یک کمپین پستی فیزیکی زمانی که آن را به مشتریان پاداش می آید. مشتریان را تشویق به ثبت نام برای اخبار و ارائه می دهد ویژه منفعلانه و فعال. قرار دادن یک ورق ثبت نام و یا کتاب با نشانه ای است که به مردم می گوید به ترک یک آدرس ایمیل برای معاملات ویژه و کارکنان ذکر برنامه زمانی که آنها زنگ تا یک مشتری.

سازگار با برنامه پاداش خود را به عنوان آن را تشویق می کند مردم را به در آمده و استفاده از پیشنهاد ویژه. مشتریان کمتر احتمال دارد برای نگه داشتن بر روی یک پیشنهاد تا درست قبل از آن منقضی می شود زمانی که آنها می دانند یکی دیگر در اطراف گوشه وجود دارد. شما می توانید پاداش منحصر به فرد، مانند اقلام تولد و فروش ویژه، به مشتریان در لیست ایمیل وفاداری خود را ارسال کنید. ایمیل یکی دیگر از راه های بخش مشتریان خود و ارائه پاداش های مختلف به ردیف های مختلف مشتری است. به علاوه، مشتریان شما فقط نیاز به دسترسی به حساب های ایمیل خود را به استفاده از پاداش، ساخت سیستم آسان برای استفاده.

همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، در نظر بگیرید به دنبال گزینه های بازاریابی ایمیل پیشرفته تر برای برنامه وفاداری خود را. برخی از سیستم های مشتریان autosegment و ارسال ایمیل های باعث بر اساس رفتار، ساخت این روند کمتر دست در و آزاد کردن زمان برای شما و تیم بازاریابی خود را.

6. در حال حاضر مشتریان با پاداش Foursquare یا ازدحام
اگر نمی خواهید سیستم پاداش خود را بسازید، می توانید از شرکت هایی استفاده کنید که پاداش هایی را برای مشتریان ارائه می دهند. چهارگوش، ازدحام، و يلپ همشون بهت اجازه ميدن که پاداش چک کردن رو ارائه بدي. این می تواند به عنوان کوچک به عنوان طعم یک آیتم و یا به عنوان بزرگ به عنوان تخفیف در کل خرید. به ادعای کسب و کار خود در این برنامه ها و اضافه کردن پاداش برای افرادی که از آنها استفاده می کنند نگاه کنید.

یکی از بزرگترین چالش های استفاده از یک سیستم پاداش شخص ثالث نگه داشتن است که با آن روند مشتریان استفاده کنید. به عنوان مثال، Rakuten در حال انجام یک فشار بزرگ در حال حاضر به مشتریان با مدل cashback خود را. مشتریانی که از این سیستم استفاده می کنند می توانستند در چند ماه آینده رشد قابل توجهی داشته باشند.

نگاهی به نرم افزار برنامه وفاداری محبوب
اگر می خواهید یک برنامه وفاداری دیجیتال راه اندازی کنید اما زمان توسعه و حفظ یک برنامه را نکنید، استفاده از نرم افزار وفاداری فعلی را که در بازار است در نظر بگیرید. با نرم افزار برنامه های وفاداری، شما می توانید قالب برنامه را انتخاب کنید، تعیین اهداف پاداش، و سفارشی کردن رابط با نام تجاری شرکت خود را. آن را مانند برنامه وفاداری خود را بدون سرمایه گذاری مالی به همان اندازه به نظر می رسد.
چند ابزار نرم افزاری را امتحان کنید عبارتند از CandyBar، مارپیچ اجتماعی، SpotOn، و Perkville. شما می توانید ببینید که کدام یک از این ابزار ارائه می دهد ویژگی های شما می خواهید در قیمت است که برای بودجه خود را کار می کند.

شما در کنترل زمانی که آن را به ایجاد یک برنامه وفاداری مشتری می آید. بهترین برنامه وفاداری است که برای کسب و کار شما کار می کند و الهام بخش مشتریان برای بازگشت به شرکت شما است. انعطاف پذیر باشید، به بازخورد مشتری گوش کنید، و حاضر باشید برنامه را در صورت نیاز خیاطی کنید تا آن را مربوط به کسب و کار و مشتریان خود نگه دارید. معیارها، سبک ها و ابزارهای ذکر شده در طول این مقاله را برای هدایت تصمیمات خود در نظر بگیرید.